2015-05-05

2015

2015 har blivit ett bra år hittills,  jag har blivit mormor till en underbar liten Otto, född den 1 februari och Isabel är en lycklig mamma, det känns väldigt bra.
Jag har fyllt 65 år och har firat det med en resa till Spanien, Andalusien runt i 8 dagar med mannen , det var en trevlig resa med Tema som vi även åkte med förra året till Österike / Slovenien/Slovakien/Ungern runt.
Jag har inte slutat jobba, känner att det får ta 2 år till, jag och min chef Per åker på en hel del resor i Europa för att följa upp våra leverantörer i stålbranschen, det blir en del gamla men även nya företag att besöka .
Tar ut pensionen och det får väl bli en liten slant att spara ifall man hittar något trevligt sommarhus som kan bli ett  framtida permanentboende, men som huspriserna ser ut idag så får vi nog bo kvar i vår lägenhet vid Mälaren, kanske det istället blir en båt att puttra runt i.

Inga kommentarer: